Císařský Chrám

Pouť Sedmi ctností

 

Tento úkol dostanete okamžitě po přihlášení do Temple od každého, kdo úkoly zadává. Dokud ho nesplníte, nedostanete žádný jiný. Vaším cílem je obejít 7 oltářů po celém strově. Dostanete knihu Poutníkova stezka (Pilgrim´s Path), kde je napsáno umístění jednotlivých svatyní a co musíte u které obětovat.

Budete potřebovat:
  • Hnůj (Muck)
  • Lektvar vzestupné síly (Potion of Rising Force)
  • Dlouhý stříbrný meč (Silver Longsword)
  • Lektvar na léčení běžných nemocí (Potion of Cure Common Disease)
  • Vosk z Dreugha (Dreugh Wax)
  • Kámen na duši (Soul Gem)

Kromě Soul Gemu se všechno dá najít nebo koupit poblíž oltáře kde to budete potřebovat, takže není třeba se s tím shánět.



Kummská pole - Oltář pokory

Tento oltář je východně od Balmory, na severním břehu jezera Amaya, hned u cesty mezi dvěma stromy. Zde musíte obětovat hnůj (Muck) a dostanete na celý den požehnání v podobě kouzla Odlehčení (Feather) 100 bodů. Pokud hnůj nemáte, jděte podél jezera na jihozápad a seberte nějaký z hnojové houby (Muckspunge).

Chrám ve Vivecu,  Zastavený měsíc - Oltář troufalosti

Jeden ze tří oltářů ve Vivecu, tento je v jihozápadním rohu Chrámu ve Vivecu (Vivec, Temple Canton). Zde obětujete Lektvar vzestupné síly (Potion of Rising Force) a dostanete požehnání v podobě kouzla Levitace 100 bodů, opět s trváním na celý den. Pokud Lektvar vzestupné síly (Potion of Rising Force) nemáte, kupte jeden v Chrámu (Temple). Může být jakékoli kvality, kromě vlastní výroby, ten nebude přijat.



Palác ve Vivecu - Oltář šlechetnosti

Další ze tří oltářů ve Vivecu, tento je před vstupem do paláce (nejjižnější budova ve Vivecu). Obětujte 100 zlaťáků a dostanete požehnání v podobě zlepšení se v dovednosti Obchodování (Mercantile) o 10 bodů a schopnosti Štěstí (Luck) o 10 bodů na celý den.

Palác ve Vivecu, Kanál hádanek - Oltář čestnosti

Poslední ze tří oltářů ve Vivecu, tento je v Kanálu hádanek (Puzzle Canal) pod Palácem ve Vivecu. Vstup leží ve středu třetího patra Kanálu hádanek (Puzzle Canal Level 3). Uvnitř najdete oltář s hádankou "Dýchejte vodu Jeho Slávy a cesta se uvolní." (Breathe the Waters of His Glory and the Way is Made Clear). Prostě se ponořte do vody a počkejte až se skoro utopíte. Těsně před vaší smrtí zčerná obrazovka, budete vyléčeni a kouzelná stěna zmizí. Přejděte po mostě a Dremoře Krazztovi dejte dlouhý stříbrný meč (Silver Longsword). Jestli žádný nemáte, vemte si ho z truhly vlevo. Pak aktivujte oltář a dostanete kouzla Rychlé plavání (Swift Swim) 25 bodů a Dýchání pod vodou (Water Breathing) s celodenním účinkem.



Gnisis, Vivecova maska - Oltář spravedlnosti

Tento oltář leží v horním patře Chrámu (Temple) v Gnisis, naproti Vivecově masce z popela (Vivec ashmask). Obětujte Lektvar na léčení běžných nemocí (Potion of Cure Common Disease), který si můžete koupit v chrámu. Může být jakékoli kvality, kromě vlastní výroby, ten nebude přijat. Budete vyléčeni z nákaz, onemocněni a otravy (Cure Blight Disease, Cure Common Disease, Cure poison). Pak aktivujte oltář znovu, objeví se pravá maska. Dotkněte se jí a naučíte se kouzlo Vivecův dotyk (Vivec's Touch) na léčení nemocí a nákazy dotykem (Cure Disease, Cure Blight on Touch). 

Jeskyně Koal - Oltář udatnosti

Tento oltář je v jeskyni jižně od Gnisis. Ta leží v zálivu pod velkým kamenným obloukem (je to až ten druhý). Zde obětujte vosk z Dreugha (Dreugh Wax) a budete požehnáni zvýšením dovedností v používání všech brnění (Light/Medium/Heavy Armor a Unarmored) o 10 bodů na celý den. Nemáte-li vosk z Dreugha (Dreugh Wax), kupte ho v Chrámu (Temple) v Gnisis nebo zabijte jednoho Dreugha v jeskyni. Zabijete-li Dreughského válečníka (Dreugh Warlord) zde v jeskyni a obětujete-li vosk z něho, dostanete navíc kyrys z Dreugha (Dreugh Cuirass).



Ohrada přízraků - Oltář hrdosti

Tento oltář je kousek severně od Brány přízraků (Ghostgate). Nejblíže je to z Ald´ruhnu. Vyjděte z hlavní brány a odbočujte po cestě stále doleva, postupně se stočíte na jihovýchod. Až narazíte na Ohradu přízraků (Ghostfence), jděte podél ní a dovede vás k Bráně přízraků (Ghostgate). Až tam dojdete, smáčkněte oba spínače a projděte tunelem. Na první odbočce se dejte doprava. Obětujte kámen na duši (Soul Gem), je jedno jak velký a jestli je plný či prázdný. Budete požehnáni zvýšením hodnoty Many (Magicka) o 50 bodů a kouzlem Štít (Shield) 25 bodů na celý den.

Až obejdete všech 7 oltářů, vraťte se ke komukoliv kdo v Chrámu (Temple) zadává úkoly a ukončete tak pouť.



Ald´Ruhn

Soucit

Tuls Valen chce abyste prokázali soucit a vyléčili skřeta Bulfima gra-Shugarze, uctívače boha Sheogoratha v daedrické svatyni Maelkashishi. Dostanete Lektvar na léčení nákazy (Potion of Cure Blight), ale doporučí vám naučit se kouzlo Rilmův dar (Rilm´s Gift) a lektvar přinést zpět. Kouzlo se můžete naučit přímo v chrámu. Maelkashishi je severovýchodně od Gnisis a jihovýchodně od Khuulu, zajeďte broukobusem do Khuulu a vydejte se na východ. Až dojdete k horám jděte podél nich na jih. Po návratu obdržíte knihu Čtyři nápadníci Benitah (The Four Suitors of Benitah), která zlepší vaši dovednost Obnovení (Restoration).

Falešná inkarnace

Tuls Valen se dozvěděl, že Elvil Vidron v Suranu si myslí, že je reinkarnací Lorda Nerevara a pošle vás to prozkoumat. Věří že tomu tak není a proto Elvila musíte buď přesvědčit o jeho omylu, nebo zabít. Jeďte broukobusem do Suranu, Elvila byste měli najít na dolním náměstí. Podplácejte nebo obdivujte (Admire) ho tak dlouho až ho přesvědčíte že se mýlí. Jste-li dost daleko v hlavní dějové linii, rovnou mu ukažte Měsíc a hvězdu (Moon and Star). Můžete ho i vyprovokovat posměšky (Taunt) a zabít, ale dostanete menší odměnu. Vraťte se k Tulsovi a on vám dá 3 nejlepší lektvary na léčení (Exclusive Restore Health).

Pouť do Maar Ganu

Tuls vás požádá o ukázku víry a pošle vás do Chrámu v Maar Ganu. Naskočte na broukobus a najděte chrám v Maar Ganu, je v severovýchodní části města. Uvnitř aktivujte kouzelný kámen (Magic Rock of Maar Gan) a dozvíte se co se zde stalo. Vaším úkolem je to napodobit, takže promluvte s Dremorou Anhaedrou vpravo od kamene a naštvěte ho - ne pomocí posmívání se (Taunt) v menu přesvědčování (Persuasion), ale skrz dialog. Až na vás zaútočí znovu aktivujte kámen a dostanete požehnání v podobě zvýšení vlastnosti Osobnost (Personality) a dovednosti v Mluvení (Speechcraft), obojí o 10 bodů a na celý den. Anhaedru můžete i zabít, ale až po prvním přečtení nápisu na kameni!! Po návratu dostanete knihu Abernanitova smrtící rána (Death Blow of Abernanit), která zlepší vaši dovednost Krytí (Block).

Základna Šestého rodu v Hassouru - vyžadovaná hodnost Disciple+

Tuls Valen vám dá za úkol vyčistit základnu Šestého rodu v Hassouru. Je to jeskyně na jižním konci lávového toku Foyada Mamaea. Vydejte se do Balmory, vyjděte jižní bránou a dejte se na východ. Až minete pevnost Moonmoth, dejte se po cestě vedoucí na jih a jste ve Foyadě. Hassour je téměř na konci a má dveře otočené na jih, takže když jdete ze severu můžete to snadno minout. V jeskyni je spousta Dagoth Urových potvůrek uplácaných ze sopečného popela (Ash Zombie,Ash Slave,Ash Ghoul), pár snílků (Dreamer) a také jeden kněz, Dagoth Fovon. Pozor na zombii (Bonewalker), raději se vybavte něčím na obnovení síly (Strenght) a odolnosti (Endurance). Prostě to tady kompletně vymlaťte a vraťte se k Tulsovi pro odměnu. Dostanete dva lektvary na léčení nákaz (Potion of Cure Blight) a dva svitky Daerirova požehnání (Daerir's Blessing).



Vivec, Hlavní Chrám

Oběť Corprusu

Endryn Llethan vám dá za úkol přesvědčit Tanuseu Veloth zde v Aréně ve Vivecu, aby odešla do Corprusaria. Nakazila se totiž Corprusem a mohla by šířit tuto neléčitelnou chorobu na ostatní. Najdete ji na ochozu v Aréně (Arena Pit), musíte tam jít zvenku vrchem, jako v ostatních kantonech chodíte na náměstí (Plaza). Pokud u sebe máte knihu Saryoniho kázání (Saryoni´s Sermons) a zarecitujete ji z ní odejde tam rovnou, nebo ji podplácejte a obdivujte až vaše oblíbenost stoupne nad 80, pak odejde "protože jste ji o to hezky požádali". Po návratu dostanete dva lektvary na léčení nákazy (Cure Blight Disease).

Pouť k Sanctusově oltáři 

Endryn si přeje důkaz vašich znalostí a vytrvalosti a žádá vás o pouť k Sanctusově oltáři. Nejdříve ale musíte splnit slib mlčenlivosti, než dorazíte k oltáři nesmíte s nikým promluvit (tzn. žádné obchodování, cestování lodí nebo broukobusem...). Buď podniknete tuto cestu pěšky, nebo si hru uložte před slibem mlčenlivosti, slib složte a podívejte se kde oltář je (objeví se na mapě). Pak si hru nahrajte, dojděte tam, označte si oltář kouzlem Označit (Mark), složte slib a teleportujte se kouzlem přivolat (Recall) přímo k oltáři. Máte-li již staženou interaktivní mapu, najdete oltář na ostrově kde je také chatrč Lliraly (Llirala´s Shack). Aktivujte oltář a zvýší se vám schopnosti Odolnost (Endurance) a Síla vůle (Willpower) o 10 bodů na celý den. Můžete se podívat do chatrče Lliraly (Llirala´s Shack) a v truhle (Ancient Chest) si vypůjčit rukopis Saryoniho kázání ( Saryoni's Sermons Manuscript). Knihu pak vraťte, stejně je neprodejná a na její další využití jsem nepřišel. Po návratu dostanete čtyři knihy: Ticho (Silence) zlepší vaši dovednost Iluze (Illusion), 36 Vivecových lekcí, kázání 9 (36 Lessons of Vivec, Sermon 9) zlepší vaši dovednost Tupé zbraně (Blunt Weapons), Čtyři nápadníci Benitah (The Four Suitors of Benitah) zlepší vaši dovednost Obnovení (Restoration) a 36 Vivecových lekcí, kázání 27 (36 Lessons of Vivec, Sermon 27) zlepší vaši dovednost v Mluvení (Speechcraft). Pokud porušíte slib mlčenlivosti, bude úkol považován za splněný ale nedostanete nic.

Boty Svatého Rilma - vyžadovaná hodnost Curate+, doporučená úroveň (level) 15+

Endryn žádá navrácení vzácného artefaktu, bot svatého Rilma. Jeden z kněží Chrámu měl sen o botách ležících v truhle za sochou Mehrunes Dagona, v hlubinách daedrických ruin Ald Sotha. Úkol to je velmi nebezpečný a proto dostanete několik lektvarů: Lektvar hrdinství (potion of Heroism) - jeden z nejlepších ve hře, čtyři lektvary na léčení (Exclusive Restore Health) a jeden lektvar neviditelnosti (Quality Potion of Invisibility). Ald Sotha je přímo severovýchodně o Telvannského kantonu ve Vivecu (Vivec, Telvanni) a vchod je na jihovýchodní straně těsně u vody. Je rozdělená na tři části: horní patro (Upper Level), spodní patro (Lower Level a vnitřní svatyni (Inner Shrine), kde najdete i onu uzamčenou (lock level 50) truhlu. Klíč má jeden z kněží. V celé svatyni je samozřejmě plno daedrických příšer a mnoho silných NPC. Po návratu předejte boty Endrynovi.

Boty Sv. Rilma
Váha: 3.00
Cena: 500
Stálý efekt
Zvyšuje Osobnost o 5 bodů
Zvyšuje Odolnost o 5 bodů

Až dosáhnete hodnosti Patriarch, můžete si vyžádat boty zpět.

Kult v Ihinipalit

Endryn chce zničit nečistý kult, který se schází v místě zvaném Ihinipalit někde v kantonu svatého Delyna (St. Delyn) ve Vivecu. Vaším úkolem je to místo najít a všechny tam pobít, hlavně velitele kultu Bjadmunda. Na pomoc dostanete svitky s útočnými ohnivými kouzly (2x Scroll of Hellfire a 2x Scroll of Elemental Burst:Fire) a s kouzlem Štít (2x Scroll of The Fifth Barrier). Zajděte do kantonu sv. Delyna (St. Delyn) a přes kanály (Canalworks) projděte do podzemí (Underworks). Zabijte stráž venku a tři další NPC uvnitř svatyně (jeden z nich je Bjadmund - pozor, zaútočí na vás nejspíš všichni najednou) a vraťte se k Endrynovi. Dostanete Hůl moudrosti předků (Ancestral Wisdom Staff) ze které můžete vyvolat ducha (Ancestral Ghost) na 100 sekund. 



Molag Mar

Vylečte Lette z bažinné horečky

Tharer Rotheloth vám dá za úkol vyléčit Lette v Tel Moře z bažinné horečky. Protože tam není chrám a lidé se jí straní, nemůže se nikde nechat vyléčit. Budete potřebovat cokoli na léčení běžných nemocí (Cure Common Disease) - nejjednodušší je koupit lektvar, můžete ale i použít kouzlo nebo svitek (máte- li ho). I když to tak nevypadá, nejlepší je cestovat lodí - nejdřív do Tel Branory, pak do Sadrith Mory a nakonec do Tel Mory. Lette najdete kousek severně od přístavu za pruhem vody. Po návratu dostanete knihu 2920, Ruka deště (2920, Rain's Hand) která zlepší vaši dovednost obnovení (Restoration).

Pouť na Mount Kand

Tharer vám navrhne pouť k oltáři na hoře Mount Kand. Dostanete čtyři lektvary na noční vidění (Night Eye) a varování že byste buď dobře měli znát hádanky nebo si pořídit Žlutou knihu hádanek (The Yellow Book of Riddles). Zároveň vám Mount Kand označí na mapě. Vydejte se z Molag Maru na sever a dojděte až na vrchol hory, kde vejděte do jeskyně (Mount Kand, Cavern - ne abyste lezli do Assu která je hned vedle!!!). Celkem tam budete muset odpovědět na tři hádanky které dostanete od Ohnivého, Ledového a Bouřkového Atronacha (Fire, Frost, Storm Atronach). Pokud na ně zaútočíte nebo odpovíte špatně, budete je muset zabít a čekat dva dny než se znovu objeví!!!

Prvního potkáte Ohnivého Atronacha (Fire Atronach), promluvte s ním a dostanete hádanku:

 A metal neither black nor red
As hheavy as man's golden greed
What you do to ssstay ahead
With ffriend or arrow or ssteed

Máte určit který kov není ani černý ani červený a je těžší než zlato. Můžete odpovědět: Ebonit (Ebony), Sopečné sklo (Glass), Daedrický (Daedric), Olovo (Lead), a Železo (Iron). Odpověď je jasná, jediné co je těžší než zlato je olovo.

Další na řadě je Ledový Atronach (Frost Atronach):

If you lie to me I will slay you with my sword. If you tell me the truth, I will slay you with a spell.

Máte mu říci čím vás chce zabít: "Jestliže mi budeš lhát, zabiju tě svým mečem. Když budeš mluvit pravdu, zabiju tě svým kouzlem". Odpovězte "Zabiješ mě svým mečem" (You will slay me with your sword).

Poslední je Bouřkový Atronach (Storm Atronach):

My fellow Atronach, Zedias-soko, was slain. The Altmer claims the Dunmer is guilty. The Dunmer says the Khajiit did it. The Orc swears he didn't kill Zedias-soko. The Kahjiit says the Dunmer is lying. If only one of these speaks the truth, who killed Zedias-soko?

Máte zjistit kdo zabil Zeidas-soka: Altmer tvrdí že Dunmer je vinen. Dunmer říká že to udělal Khajiit. Skřet přísahá že ho nezabil. Khajiit říká že Dunmer lže. Jestli jeden z nich mluví pravdu, kdo ho tedy zabil?? Pokud se nad tím zamyslíte, mělo by vám vyjít že to byl Skřet (Orc). Projděte až k oltáři a po jeho aktivaci dostanete požehnání v podobě zvýšení schopností Odolnost (Endurance) a Inteligence (Intelligence) o 10 bodů na celý den.

Nekromancer Delvam Andarys

Dalším vaší úkolem bude vyřídit nekromancera Delvama Andaryse v Mawii. Mawia je malý dóm ležící na ostrově jihovýchodně od Molag Maru. Kromě pár nemrtvých je v jeskyni jen Delvam. Zabijte ho a nezapomeňte vyrabovat jeho slušnou kolekci knih o upírech. 

Upírské doupě Galom Daeus - vyžadovaná hodnost Curate, doporučená úroveň (level) 15

Tharer si přeje zničit upírský klan Berne, pojmenovaný podle svého velitele Raxla Bernea, který se skrývá v trpasličích ruinách Galom Daeus. Vybaví vás prstenem na rušení kouzel (Warden´s Ring), opaskem na léčení (Belt of Balyna´s Soothing Balm) a daedrickým válečným kladivem Velothův soud (Veloth´s Judgement). Zároveň vám vyznačí na mapě Uvirithův hrob (Uvirith´s Grave), od kterého je Galom směrem západně a trochu na jih. Stačí jen když zabijete Raxla v observatoři (Observatory), ostatní upíry není třeba likvidovat. Nezapomeňte si doplnit knihovničku o upírech (knihy jsou potřebné pro úkoly zadávané veliteli Mages Guild) a Daedrické boty (Daedric Greaves). V observatoři také najdete dobře skrytý Daedrický štít (Daedric Shield) a Spisy Galura Rithariho (Galur Rithari's Papers - budete je potřebovat na splnění úkolu pro Skinka v Mages guild v Sadrith Moře).

Veloth´s Judgement
Typ: Tupé, obouruční
Sek: 1 - 70
Rozpárání: 1 - 60
Výpad: 1 - 4
Rychlost: 1.00
Dosah: 1.50
Kondice: 8000 / 8000
Váha: 96.0
Cena: 30,000
Seslání při úderu
Poškození ohněm 4 až 10 bodů na 10 sec
Vysává Obratnost 25 bodů po 10 sec
Pohlcuje Únavu 5 bodů po 10 sec
Náplň: 400 / 400
Jedno seslání stojí 40 bodů



Brána přízraků, Chrám

Vylečte Assantuse Hansara 

Uvoo Llaren vás požádá o vyléčení Assantuse Hansara v táboře Ahinanapal (Ahinanapal Camp), který je jižně od Brány přízraků (Ghostgate). Budete potřebovat lektvar nebo kouzlo na léčení běžných onemocnění (Cure Common Disease). Vyjděte z Brány přízraků Věží úsvitu (Ghostgate, Tower of Dawn) a podívejte se jihovýchodním směrem nahoru - na plošině už uvidíte tábor a tři NPC. Vylečte Assantuse (pokud by na vás někdo z nich zaútočil, budete na ně muset použít kouzlo Uklidnit člověka (Calm Humanoid)) a vraťte se pro odměnu v podobě tří lektvarů na léčení běžných nemocí (Cure Common Disease).

Doneste jídlo Sendasovi

Uvoo chce abyste donesli jídlo Sendasi Sathysovi, žijícímu na ostrově Shuran, který je západně od pevnosti Rotheran ležící na ostrově Sheogorath jihozápadně od Dagon Felu. Předejte mu 4 malá Kwami vejce (Small Kwama Egg) a čtyři lahve Mazte a vraťte se.

Košile z vlasů Svatého Aralora

Uvoo po vás chce najít jeden z artefaktů Chrámu, Košili z vlasů Svatého Aralora (Hair Shirt of Saint Aralor). Jeden z Ordinatorů, Feryl Sarmyn, se vydal hledat Ztracený Kogoruhn a ztratil se sám. Jestliže jste dost daleko v hlavní dějové linii, víte už kde Kogoruhn je: severovýchodně od Maar Ganu za Foyadou Rani-Dad, východně od pevnosti Falasmaryon. Tělo Ordinatora Salmyna najdete vlevo od dveří do Phistova sálu (Hall of Phisto). Seberte mu košili a vraťte ji Uvoovi.

Hair Shirt of Saint Aralor
Váha: 2.00
Cena: 100
Seslání při použití
Poškodí zdraví 2 až 6 bodů
Ochrana proti magii 10% na 30 sec
Ochrana proti blesku 10% na 30 sec
Obnovuje zdraví 2 body po 30 sec
Náplň: 460/460
Jedno seslání stojí 92 bodů

Sekáček Svatého Felmse vyžadovaná hodnost Curate+

 Uvoo vás pošle pro další artefakt, Sekáček Svatého Felmse (Cleaver of St. Felms). Měl ho další z Ordinatorů, Mnedel Eves, který zahynul při výpravě do Tureynulalu, známého také jako Kagrenacova knihovna (Kagrenac's Library). Tureynulal jsou trpasličí ruiny severovýchodně od sídla Dagotha Ura. Tělo Mnedela leží ve spodním patře (Bladder of Clovis). Pozor na Dagothovy služebníky, je jich zde všude opravdu dost. Vraťte se zpět a sekáček předejte Uvoovi.

Cleaver of St. Felms
Typ: Sekyra, jednoruční
Sek: 1 - 37
Rozpárání: 1 - 20
Výpad: 1 - 5
Rychlost: 1.25
Dosah: 1.00
Kondice: 2400 / 2400
Váha: 48.0
Cena: 12,000
Seslání při úderu
Odlehčení 20 bodů
Vysává Manu 15 bodů
Náplň: 40 / 40
Jedno seslání stojí 4 body



Berla Svatého Llothise

A opět se vydáte pro další artefakt. Tentokrát přímo do kráteru Rudé hory (Red Mountain) do sídla samotného Dagotha Ura. Dovnitř se dostanete pomocí kliky (Crank) vlevo od dveří. Projděte přes Vnější Zařízení (Outer Facility) do Vnitřního Zařízení (Inner Facility) a pak po žebříku do Vnitřní věže (Inner Tower). Berlu najdete u těla Voruse Bethrima oblečeného v brnění ze sopečného skla (Glass Armor). Po návratu dejte berlu Uvoovi.


Crosier of St. Llothis
Typ: Tupá, dvouruční
Sek: 2 - 12
Rozpárání: 3 - 12
Výpad: 1 - 9
Rychlost: 1.75
Dosah: 1.50
Kondice: 180 / 180
Váha: 4.80
Cena: 5,000
Seslání při úderu
Poškozuje nositeli zdraví 10 až 20 bodů
Oslepuje nositele 50% na 10 sec
Poškozuje nositeli brnění 20 bodů
Náplň: 370 / 370
Jedno seslání stojí 37 bodů

Všechny artefakty si můžete vyžádat zpět až dosáhnete hodnosti Patriarch.



Pouť Čtyř rohů v Domě Nesnází - vyžadovaná hodnost Diviner+

Arcikánon Tholer Saryoni v Hlavním Chrámu ve Vivecu (Vivec, High Fane) vás požádá o další pouť. Tentokrát musíte navštívit čtyři oltáře zasvěcené čtyřem "zlým" daedrickým bohům. U každého musíte zarecitovat část z knihy Dům Nesnází (House of Trobles) a případně něco obětovat. Tholer vás bude postupně k jednotlivým oltářům posílat.

1. Oltář Malacatha

Tento se nachází východně od Dagon Felu. Protože není ani na interaktivní mapě a je problém ho najít, zde je popis cesty: z Dagon Felu se vydejte na západ, pak na jih, opět na západ a nakonec na sever. Zabijte tři skřety u oltáře a obětujte čtyři srdce daedry (Daedra´s Hearth - získáte je z daedrických příšer nebo u alchymistů). Dostanete požehnání v podobě zvýšení Síly (Strenght) o 10 až 20 bodů na celý den.

2. Oltář Mehrunese Dagona

Tento oltář leží v daedrických ruinách Ald Sotha.  Ald Sotha je přímo severovýchodně o Telvannského kantonu ve Vivecu (Vivec, Telvanni) a vchod je na jihovýchodní straně těsně u vody. Je rozdělená na tři části: horní patro (Upper Level), spodní patro (Lower Level a vnitřní svatyni (Inner Shrine), kde najdete i sochu. Stačí ji jen aktivovat a dostanete tato požehnání: zvýšení dovedností Ničení (Destruction) a Sekyra (Axe) o 10 bodů a zvýšení útoku (Fortify Attack) o 10 bodů, vše na celý den.

3. Oltář Molag Bala

Tento oltář je v daedrických ruinách Bal Ur, severně od Suranu (přes hory).Svatyně má dva vchody - vejděte dovnitř vchodem vedoucím do spodní části a projděte do podzemí (Underground). Aktivujte oltář a dostanete požehnání v podobě zvýšení dovednosti Mluvení (Speechcraft) o 5 bodů na půl dne a naučíte se kouzlo Velet člověku (Command Humanoid) 5 až 25 bodů na 30 sec dotykem. Kouzlo stojí 30 bodů Many a vždy se vám povede.

4. Oltář Sheogoratha

Tento oltář najdete v daedrických ruinách Ald Daedroth, ležících na velkém ostrově východně od Dagon Felu. Ordinatorům venku a ve svatyni neříkejte že se sem jdete pomodlit, ale že to sem jdete "vyčistit" a pomozte jim pobít daedrické příšery a uctívače Sheogoratha (pozor!!- jen ty co na vás nebo na Ordinatory zaútočí!!) Projděte vnější svatyní (Outer Shrine) do vnitřní svatyně (Inner Shrine) a pak do předsíně (Antechamber). Promluvte se skřetem Ra´gruzgobem, který si myslí že je Khajiit a potvrďte mu že jeho ocas je v pořádku. Seberte ze sloupu vpravo Měsíční cukr (Moon Sugar) a dejte mu ho - poví vám že má něco pod polštářem. Seberte polštář z postele vpravo a najdete rukavici. Vemte ji a obětujte ji soše Sheogoratha ve vnitřní svatyni (Inner Shrine). Dostanete "požehnání" v podobě zvýšení a zároveň snížení vlastností Inteligence (Intelligence), Štěstí (Luck), Osobnost (Personality) a Síla vůle (Willpower) o 1 až 25 bodů na půl dne, takže vám to pěkně rozhází polovinu vlastností. 



Pouť na Mount Assarnibi - vyžadovaná hodnost Master

Arcikánon Tholer Saryoni vás pošle na Mount Asarnibi pro Ebonitový pancíř (Ebony Mail). Vydejte se z Molag Maru na sever podle ukazatelů až dojdete ke kruhu kamenů s oltářem uprostřed. Aktivujte ho a budete vyléčeni z nákaz, onemocněni a otravy (Cure Blight Disease, Cure Common Disease, Cure poison) a zároveň dostanete i pancíř. Vraťte se pro povýšení na hodnost Patriarch a pancíř si ponechte.

Ebony Mail
Pancíř: 333
Kondice: 3000 / 3000
Váha: 20 (Střední)
Cena: 120,000
Stálý efekt
Odolnost proti ohni 75%
Štít 50 bodů
Odolnost proti magii 20%



Daedrický srp

Daedrický srp v podstatě není úkol, který Vám někdo zadá. V tomto úkolu budete muset bojovat s Daedrickým Lordem. Odměna stojí za to (je to nejunikátnějsí dlouhý meč ve hře a měl by se líbit příznivcům Star Treku, nápověda – Klingon). Vydejte se do Tel Fyru a promluvte si buďto s Divayth Fyr nebo s některou z jejich dcer na „plunging the dungeon“. V dungeonu sse nachází několik Dwemerských pokladnic s dovedností Security na 100. Pokud to chcete zkusit těžkou cestou, tak vezměte Divaythův klíč číslo 637, přímo ze stolu za Divayth. Neobtěžujte se ze stealth ani se nebojte kradení, protože Divayth Vás již vyzval abyste si jej ukradli a vůbec jej to nezajímá. V podstatě si můžete vzít vše co zde najdete. Klíč odemkne pouze jednu z truhlic v Corprusariu nebo ve věži Tel Fyr. S každou další odemčenou truhlou, najdete další klíč. V malé truhličce v regálu vlevo se nachází Daedrický Sanctuary Amulet, což je artifakt který hledáte. Jednodušší cesta je koupit si z Mage´s Guild ve Wolverine Hall svitek Lock Splitter – otevírání na 100. Jděte přímo k truhle před Bagamem a použijte kouzlo k otevření truhly a vezměte amulet.

Jakmile máte amulet, uložte si pozici. Poté otevřete inventorář a klikněte na amulet. Zeptá se Vás zdali chcete být přeneseni do Magas Volar. Přijměte a připravte se, že budete napadeni Lordem Dregasem Volarem. Pokud jej porazíte, objedví se zpráva, že Daedický srp Vám byl dán do opatrování a budete teleportováni zpět do Divayth Fyrových pokojů.

Odměna: Dostanete Daedrický srp (Daedric Crescent).