Ajiriny Mochomůrky
Lokace: Balmora
Tento úkol dostanete od Ajiry hned jak se přihlásíte do Mages Guild v Balmoře. Protože se Ajira chce stát Journeymanem, musí studovat místní houby. Chce jeden vzorek od Luminous Russula, Violet Coprinus, Bungler's Bane, a Hypha Facia. Všechny rostou na Bitter Coast západně od Balmory. Nejlepší je houby nasbírat už na začátku hry v okolí Seyda Neen, jinak přejděte hory nad Temple v Balmoře, seberte vzorky a stejnou cestou se vraťte zpět. Dostanete 4x Cheap Restore Health Potion.
Obrázek
Název
Popis
Účinky

Luminous Russula
Nízká smradlavá mochomůrka s hnědým kloboukem
Dýchání pod vodou
Vysává Únavu
Otrava

Violet Coprinus
Má dlouhou nohu a v noci namodrale září
Chůze po vodě
Vysává Únavu
Otrava

Bungler´s Bane
Roste na stromech a občas i jinde. Vypadá to jako když má strom hnědé schůdky
Vysává Rychlost
Vysává Odolnost
Odčarování
Vysává Sílu

Hypha Facia
Vypadá jako Bungler´s Bane, ale nemá navrchu žádnou kresbu
Vysává Štěstí
Vysává Obratnost
Vysává Únavu
Odhaluje Očarování
Ajira se vsadila s Galbedirou, kdo bude dřív Journeyman. Chce vyhrát a proto musíte Galbediře podstrčit falešný Soul gem. Až Galbedira půjde dolů, vyměňte pravý Soul gem v jejím stolku za falešný. Můžete toho také využít k ukradení všech gemů které jsou na stolku, ale pak už ji nemůžete žádný gem s duší prodat, ani si nechat nic očarovat (Enchant). Bude totiž všechny gemy považovat za svoje a všichni v Mages Guild kromě ní na vás zaútočí. Nepříjemný bug.
Ajiriny květiny
Podobný úkol jako ten první. Ajira chce jeden vzorek od následujících květin: Gold Kanet, Stoneflower Petals, Willow Anther a Heather. Naleznete je na severním pobřeží jezera Amaya, východně od Balmory. Vydejte se k Fort Moonmoth, za ní na jih, hned na východ a pak stále východním směrem podél severního břehu jezera. Než dorazíte k Fields of Kummu, měli byste mít všechny vzorky.
Obrázek
Název
Popis
Účinky

Gold Kanet
Roste mezi kameny a má žluté květy a temně zelené trnité listy
Vysává život
Zatěžuje
Vysává Štěstí
Obnovuje Sílu

Stoneflower Petals
Temně modré zvonky, jejich stopky rostou přímo ze země. Listy jsou složené okolo stonku
Obnovuje Sílu
Přidává Manu
Vysává Štěstí
Obnovuje Osobnost

Willow Anther
Květy má nafialovělé a velké, listy jsou dlouhé a tenké
Vysává Osobnost
Ledový štít
Léčí běžná onemocnění
Léčí paralýzu

Heather
Má jehličí jako stromy v Skyrimu a High Rocku, ale roste u země a má růžové květy
Obnovuje Osobnost
Odlehčuje
Vysává Rychlost
Vysává Osobnost
Ajira po vás chce přinést keramickou mísu od Ra´Virra, obchodníka který má krám hned vedle Mages Guild. Až vyjdete z Mages Guild, dejte se do dveří hned vlevo a kupte Ceramic Bowl za 2 penízky. Jste-li dobří zloději, můžete ji také ukrást Ranis Athrys ze stolku hned vedle vchodu do Mages Guild. Tento úkol nedostanete, když po předchozím Ajirině úkole splníte nějaký jiný.
Ajiriny ukradené zprávy
Ajira musí najít ztracené zprávy které napsala o účincích místních hub a rostlin. Řekne vám že je sebrala Galbedira, ale neodešla z Mages Guild, takže zprávy musí být někde tady. S Galbedirou ani nemluvte, pokud se vaše oblíbenost u ní ("teploměr" v kecacím menu) nepohybuje nad 70. První zpráva je pod skříní u postelí v dolní místnosti, druhá mezi proutěnými koši v prostředním patře. Za odměnu dostanete Exlusive potion of Fire Shield, Frost Shield a Lightning Shield.
Magnusova hůl
- vyžadovaná hodnost: Magician+
Ajira vám poví kde získat jeden artefakt, Staff of Magnus. Hůl je v jeskyni Assu, která leží na svazích Mount Kand severozápadně od Molag Maru. Nejrychlejší je to broukobusem do Suranu a pak do Molag Maru, pěšky k jeskyni na Mount Kand a pak severozápadně. V Assu je dost daedrických příšer a dva kouzelníci. Hůl má Ddreveni Hlaren.
Staff of Magnus
Typ: Tupé, obouruční
Sek: 5 - 15
Rozpárání: 1 - 10
Výpad: 5 - 15
Rychlost: 1.75
Zranění: 26.25
Dosah: 1.8
Kondice: 4000 / 4000
Váha: 10.0
Cena: 210,000
Seslání při použití
Absorpce kouzel 25 až 50 bodů na 60 sec
Obnova zdraví 1 bod po 60 sec
Náplň: 5700 / 5700
Jedno seslání stojí 524 bodů
Prsten Warlocka
- vyžadovaná hodnost Warlock+
Protože Ajira nemá jednu svou kolegyni příliš v lásce, poví vám o jejím prstenu. Prsten vlastní Vindamea Drethan v Ashirbadonu, jeskyni na východním pobřeží malého ostrova, východně od Daedrických ruin Bal Fell. Ruiny naleznete na ostrově východně od Temple ve Vivecu. Jeskyně je obydlena Daedrickými příšerami a Vindamea rozhodně také není milá paní.
Prsten Warlocka
Váha: 0.1
Cena: 22000
Seslání při použití
Reflexe 10 až 20% na 30 sec
Zvýšení rychlosti 10 až 20 bodů na 30 sec
Náplň: 1240 / 1240
Jedno seslání stojí 114 bodů
Naverbování
- vyžadovaná hodnost Journeyman+
Tohle je první úkol, který dostanete od Ranis Athrys. Požádá vás, abyste přesvědčili Telvanského kouzelníka Llarera Berelotha v Sulipundu, aby se přidal k Mages Guild. Když ho nepřesvědčíte, máte ho zabít. Ranis vám na mapě vyznačí pevnost Marandas, Sulipund je od ní severně. Stačí se vydat pěšky z Balmory do Molag Maru a nemůžete to minout - půjdete totiž okolo. Llarera podplaťte nebo obdivujte(admire) tak dlouho, až bude "teploměr" oblíbenosti nad 70, pak vaši nabídku akceptuje.
Nezaplacené poplatky
- vyžadovaná hodnost Journeyman+
Tento úkol dostanete zároveň s předešlým, neboť jdou splnit oba najednou. Ranis chce přinést poplatky, jež Manwe v Punabi neplatí již několik let. Pokud nezaplatí, máte ji zabít a o peníze obrat. Punabi je jeskyně severně od Marandasu, narazíte na ni ještě než dojdete k Sulipundu ( viz předchozí úkol). Manwe je hned u vchodu a rovnou vám řekne že už v Mages Guild není a ať si to zaplatíte sami. Protože jde ale o dost peněz (2000), tak ji buď zabijte, nebo podplácejte a obdivujte (admire) až bude vaše oblíbenost u ní nad 70. Seberte peníze a vraťte se ke vchodu, v jeskyni jsou daedrické příšery, takže nechoďte dál dovnitř pokud nejste dost silní. Po splnění obou úkolů dostanete od Ranis Athrys polovinu peněz, které jste získali od Manwe.
Nepovolený trénink
Ranis vám dá za úkol přesvědčit jednoho Argonce v South Wall Cornerclubu, aby přestal nabízet trénink v magické škole Restoration. V Cornerclubu sejděte dolů po schodech, a protože jediný Argonec zde je Only-He-Stands-There, promluvte s ním. Nabídne vám že když řeknete Ranis Athrys že přestal, bude trénovat jen vás. Můžete ho také vyprovokovat posměšky (taunt) a zabít, nebo, má-li vás dost v oblibě (okolo 60), přestane s tréninkem úplně. Odměnu nečekejte.
Doprovod Intermerela
Dostanete pověření doprovodit Vznešeného Elfa Intermerela z Balmory do Pelagiadu. Ranis Athrys chce abyste získali jeho poznámky (Intermerel´s notes), na tom jestli do Pelagiadu dorazí nebo ne mu nezáleží. Intermerel na vás čeká v Eight Plates v Balmoře a žádá doprovod do Halfway Tavern v Pelagiadu. Až dorazíte do cíle, zeptejte se ho na Intermerel´s notes a Intermerel vám z vděčnosti sám kopii poznámek dá. Opět odměnu od Ranis nečekejte.
Necromancer v Maar Ganu
Ranis Athrys je přesvědčena, že Tashpi Ashibael v Maar Ganu praktikuje nekromancii a žádá jeho smrt. Jeďte tedy broukobusem do Ald´ruhnu a pak do Maar Ganu. Když se Tashpiho zeptáte jestli je nekromancer, bude překvapený, než mu povíte že si to myslí Ranis Athrys. Tashpi se totiž odmítl přidat k Mages Guild a Ranis se mu chce za to pomstít. Tashpi je naopak místní léčitel, což vám potvrdí všichni ve městě. Požádá vás ať ho necháte na pokoji a on vám slíbí že co nejdříve z Maar Ganu odjede, Ranis pak řekněte že je mrtev. Bohužel jediná druhá možnost je Tashpiho opravdu zabít. Ranis vás za to odmění dvěma svitky Scroll of Elemental Burst:Fire a dvěma svitky Scroll of The Fourth Barrier, "abyste se rychle vypořádali s dalšími nekromancery které potkáte".
Telvannský špión
Ranis Athrys má strach že Mages Guild byla infiltrována Telvanským špionem. Pošle vás tedy promluvit si s veliteli Mages Guild v Sadrith Moře, Ald´ruhnu a Vivecu. K přesunu použijte místní teleportovače. Edwinna Elbert v Ald´ruhnu nemá o špiónech ani ponětí. Skink-in-Tree's-Shade v Sadrith Moře však něco tuší a pošle vás do Vivecu, kde se dělají klíčová rozhodnutí v politice Mages Guild. Treboniu Artorius ve Vivecu existenci špionů popírá, prý na to dává pozor jeho poradce Tiram Gadar. Když budete pořád otravovat, Trebonius vám dá Tiramův pověřovací list (Tiram's credentials), který je jen směšnou napodobeninou, jméno Ocata je totiž napsáno špatně. Vraťte se a Ranis vás obdaruje dvěma svitky Scroll of Summon Golden Saint a daedrickou dýkou Soul Drinker. Pokud jste nechali naživu Intermerela a Tashpi Ashibaela, můžete se za ně pomstít a říci Treboniovi že špión je Ranis Athrys a necháte ji tak vyhodit z Mages Guild.
Soul Drinker
Typ: Krátká, jednoruční
Sek: 8 - 12
Rozpárání: 8 - 12
Výpad: 8 - 12
Rychlost: 2.50
Dosah: 1.00
Kondice: 700/700
Váha: 9.00
Cena: 11000
Seslání při útoku
Uvěznění duše na 30 sec
Náplň: 30/30
Jedno seslání stojí 3 body
Tento úkol vám nikdo nezadá, takže ho nemusíte plnit, ale můžete si přijít zdarma k jednomu kouzlu. Zajděte k Sharn Gra-Muzgobovi v Mages Guild v Balmoře. Poblíž něj pod poličkou jsou dvě truhly. Odemkněte tu vpravo (lock level 25) a ukradněte z ní knihu Legions of The Dead. Přečtěte ji a zjistíte že to je Sharn Gra-Muzgobova osobní kopie. Zeptejte se ho na nekromancery a ukažte mu knihu. Přizná že je nekromancer a naučí vás zdarma buď kouzlo Summon Ancestral Ghost nebo Summon Skeletal Minion.
Vzácná trpasličí kniha
Lokace: Ald´Ruhn
Edwinna Elbert shání kopii vzácné trpasličí knihy Chronicles of Nchuleft. Nikdo v Mages Guild ji nevlastní a tak vám dá 250 zlatých abyste ji někde koupili. Místní prodejci knih vás pošlou do Vivecu, kde ji má Jobasha v Jobasha's Rare Books ve Foreign Quarter Lower Waistworks (světle zelená kniha).Jako odměna vám zůstane zbytek peněz po koupi knihy.
Lektvar Detect Creatures
Edwinna Elbert si stěžuje že se nemůže dočkat lektvaru Detect Creatures Potion, který ji slíbil Skink-in-Tree's-Shade v Sadrith Moře. Teleportujte se tam, seberte lektvar od Skinka a vraťte se. Dostanete za to Exclusive Potion of Shadow.
Edwinna chce další knihu, Chimarvamidium, šestý díl Morabar Sulových Starých pověstí Trpasličích (Ancient Tales of the Dwemer). Sirinlowe v Mages Guild ve Vivecu má jednu kopii a Edwinna po vás chce abyste si ji nenápadně "vypůjčili". Varuje vás že když vás při tom chytí, vyloučí vás z Guildy a dá vám svitky na otvírání. Sirinlowe má knihu v zamčené truhle (lock level 30) ve své komoře. Zavřete za sebou dveře, otevřete truhlu a vemte si knihu. Se Sirinlowe o ní nemluvte, pokud ji máte u sebe!!!
Huleenin domek
Edwinna cítí nějakou magickou poruchu v Huleenině domku v Maar Ganu a chce abyste to prozkoumali. Zajeďte tam broukobusem a poptejte se na Huleenin domek (Huleen´s Hut). Dozvíte se že je na východní straně města za zdí. Uvnitř najdete jednoho Scampa, zabijte ho a sejděte dolů po schodech. Za zamčenými dveřmi najdete vysvlečeného Listiena Bierlese, Který Scampa vyvolal a ztratil nad ním kontrolu. Po návratu dostanete dva svitky Scroll of the Fifth Barrier.
Vraťte Chimarvamidium
Edwinna dokončila studium Chimarvamidia. Kniha je pro ni naprosto nepoužitelná a žádá vás proto o její vrácení tam, kde jste ji před nedávnem vzali. Můžete ji také vrátit přímo Sirinlowe, chcete-li mít čisté svědomí. Po návratu dostanete dva amulety: Amulet of Divine Intervention a Amulet of Almsivi Intervention.
Trpasličí trubka
Edwinna chce prozkoumat trpasličí trubku a pošle vás pro ni až do Arkngthunch-Sturdumz. Ruiny jsou severozápadně od Gnisis ale můžete také jet broukobusem do Ald Velothi a pak jít podle pobřeží na západ. Jednodušší ale je teleportovat se do Balmory a pro trubku dojít do Arkngthandu nad Moonmoth Legion Fort, neboť je většinou aspoň jedna v každých trpasličích ruinách.
Zpráva o vykopávkách
Edwinna vás prosí o návštěvu kolegy Senilia Cadiusa v trpasličích ruinách Nchuleftinght, protože jeho poslední zpráva o průběhu zdejších vykopávek se zpozdila. Ruiny jsou severovýchodně od Suranu. Senilias a jeho dcera jsou v místnosti hned vpravo u vchodu. Řeknou vám že jejich průzkumník Anes Vendu se ztratil i se zprávou, kterou měl u sebe. J
Ajiriny Mochomůrky
Lokace: Balmora
Tento úkol dostanete od Ajiry hned jak se přihlásíte do Mages Guild v Balmoře. Protože se Ajira chce stát Journeymanem, musí studovat místní houby. Chce jeden vzorek od Luminous Russula, Violet Coprinus, Bungler's Bane, a Hypha Facia. Všechny rostou na Bitter Coast západně od Balmory. Nejlepší je houby nasbírat už na začátku hry v okolí Seyda Neen, jinak přejděte hory nad Temple v Balmoře, seberte vzorky a stejnou cestou se vraťte zpět. Dostanete 4x Cheap Restore Health Potion.
Obrázek
Název
Popis
Účinky

Luminous Russula
Nízká smradlavá mochomůrka s hnědým kloboukem
Dýchání pod vodou
Vysává Únavu
Otrava

Violet Coprinus
Má dlouhou nohu a v noci namodrale září
Chůze po vodě
Vysává Únavu
Otrava

Bungler´s Bane
Roste na stromech a občas i jinde. Vypadá to jako když má strom hnědé schůdky
Vysává Rychlost
Vysává Odolnost
Odčarování
Vysává Sílu

Hypha Facia
Vypadá jako Bungler´s Bane, ale nemá navrchu žádnou kresbu
Vysává Štěstí
Vysává Obratnost
Vysává Únavu
Odhaluje Očarování
Ajira se vsadila s Galbedirou, kdo bude dřív Journeyman. Chce vyhrát a proto musíte Galbediře podstrčit falešný Soul gem. Až Galbedira půjde dolů, vyměňte pravý Soul gem v jejím stolku za falešný. Můžete toho také využít k ukradení všech gemů které jsou na stolku, ale pak už ji nemůžete žádný gem s duší prodat, ani si nechat nic očarovat (Enchant). Bude totiž všechny gemy považovat za svoje a všichni v Mages Guild kromě ní na vás zaútočí. Nepříjemný bug.
Ajiriny květiny
Podobný úkol jako ten první. Ajira chce jeden vzorek od následujících květin: Gold Kanet, Stoneflower Petals, Willow Anther a Heather. Naleznete je na severním pobřeží jezera Amaya, východně od Balmory. Vydejte se k Fort Moonmoth, za ní na jih, hned na východ a pak stále východním směrem podél severního břehu jezera. Než dorazíte k Fields of Kummu, měli byste mít všechny vzorky.
Obrázek
Název
Popis
Účinky

Gold Kanet
Roste mezi kameny a má žluté květy a temně zelené trnité listy
Vysává život
Zatěžuje
Vysává Štěstí
Obnovuje Sílu

Stoneflower Petals
Temně modré zvonky, jejich stopky rostou přímo ze země. Listy jsou složené okolo stonku
Obnovuje Sílu
Přidává Manu
Vysává Štěstí
Obnovuje Osobnost

Willow Anther
Květy má nafialovělé a velké, listy jsou dlouhé a tenké
Vysává Osobnost
Ledový štít
Léčí běžná onemocnění
Léčí paralýzu

Heather
Má jehličí jako stromy v Skyrimu a High Rocku, ale roste u země a má růžové květy
Obnovuje Osobnost
Odlehčuje
Vysává Rychlost
Vysává Osobnost
Ajira po vás chce přinést keramickou mísu od Ra´Virra, obchodníka který má krám hned vedle Mages Guild. Až vyjdete z Mages Guild, dejte se do dveří hned vlevo a kupte Ceramic Bowl za 2 penízky. Jste-li dobří zloději, můžete ji také ukrást Ranis Athrys ze stolku hned vedle vchodu do Mages Guild. Tento úkol nedostanete, když po předchozím Ajirině úkole splníte nějaký jiný.
Ajiriny ukradené zprávy
Ajira musí najít ztracené zprávy které napsala o účincích místních hub a rostlin. Řekne vám že je sebrala Galbedira, ale neodešla z Mages Guild, takže zprávy musí být někde tady. S Galbedirou ani nemluvte, pokud se vaše oblíbenost u ní ("teploměr" v kecacím menu) nepohybuje nad 70. První zpráva je pod skříní u postelí v dolní místnosti, druhá mezi proutěnými koši v prostředním patře. Za odměnu dostanete Exlusive potion of Fire Shield, Frost Shield a Lightning Shield.
Magnusova hůl
- vyžadovaná hodnost: Magician+
Ajira vám poví kde získat jeden artefakt, Staff of Magnus. Hůl je v jeskyni Assu, která leží na svazích Mount Kand severozápadně od Molag Maru. Nejrychlejší je to broukobusem do Suranu a pak do Molag Maru, pěšky k jeskyni na Mount Kand a pak severozápadně. V Assu je dost daedrických příšer a dva kouzelníci. Hůl má Ddreveni Hlaren.
Staff of Magnus
Typ: Tupé, obouruční
Sek: 5 - 15
Rozpárání: 1 - 10
Výpad: 5 - 15
Rychlost: 1.75
Zranění: 26.25
Dosah: 1.8
Kondice: 4000 / 4000
Váha: 10.0
Cena: 210,000
Seslání při použití
Absorpce kouzel 25 až 50 bodů na 60 sec
Obnova zdraví 1 bod po 60 sec
Náplň: 5700 / 5700
Jedno seslání stojí 524 bodů
Prsten Warlocka
- vyžadovaná hodnost Warlock+
Protože Ajira nemá jednu svou kolegyni příliš v lásce, poví vám o jejím prstenu. Prsten vlastní Vindamea Drethan v Ashirbadonu, jeskyni na východním pobřeží malého ostrova, východně od Daedrických ruin Bal Fell. Ruiny naleznete na ostrově východně od Temple ve Vivecu. Jeskyně je obydlena Daedrickými příšerami a Vindamea rozhodně také není milá paní.
Prsten Warlocka
Váha: 0.1
Cena: 22000
Seslání při použití
Reflexe 10 až 20% na 30 sec
Zvýšení rychlosti 10 až 20 bodů na 30 sec
Náplň: 1240 / 1240
Jedno seslání stojí 114 bodů
Naverbování
- vyžadovaná hodnost Journeyman+
Tohle je první úkol, který dostanete od Ranis Athrys. Požádá vás, abyste přesvědčili Telvanského kouzelníka Llarera Berelotha v Sulipundu, aby se přidal k Mages Guild. Když ho nepřesvědčíte, máte ho zabít. Ranis vám na mapě vyznačí pevnost Marandas, Sulipund je od ní severně. Stačí se vydat pěšky z Balmory do Molag Maru a nemůžete to minout - půjdete totiž okolo. Llarera podplaťte nebo obdivujte(admire) tak dlouho, až bude "teploměr" oblíbenosti nad 70, pak vaši nabídku akceptuje.
Nezaplacené poplatky
- vyžadovaná hodnost Journeyman+
Tento úkol dostanete zároveň s předešlým, neboť jdou splnit oba najednou. Ranis chce přinést poplatky, jež Manwe v Punabi neplatí již několik let. Pokud nezaplatí, máte ji zabít a o peníze obrat. Punabi je jeskyně severně od Marandasu, narazíte na ni ještě než dojdete k Sulipundu ( viz předchozí úkol). Manwe je hned u vchodu a rovnou vám řekne že už v Mages Guild není a ať si to zaplatíte sami. Protože jde ale o dost peněz (2000), tak ji buď zabijte, nebo podplácejte a obdivujte (admire) až bude vaše oblíbenost u ní nad 70. Seberte peníze a vraťte se ke vchodu, v jeskyni jsou daedrické příšery, takže nechoďte dál dovnitř pokud nejste dost silní. Po splnění obou úkolů dostanete od Ranis Athrys polovinu peněz, které jste získali od Manwe.
Nepovolený trénink
Ranis vám dá za úkol přesvědčit jednoho Argonce v South Wall Cornerclubu, aby přestal nabízet trénink v magické škole Restoration. V Cornerclubu sejděte dolů po schodech, a protože jediný Argonec zde je Only-He-Stands-There, promluvte s ním. Nabídne vám že když řeknete Ranis Athrys že přestal, bude trénovat jen vás. Můžete ho také vyprovokovat posměšky (taunt) a zabít, nebo, má-li vás dost v oblibě (okolo 60), přestane s tréninkem úplně. Odměnu nečekejte.
Doprovod Intermerela
Dostanete pověření doprovodit Vznešeného Elfa Intermerela z Balmory do Pelagiadu. Ranis Athrys chce abyste získali jeho poznámky (Intermerel´s notes), na tom jestli do Pelagiadu dorazí nebo ne mu nezáleží. Intermerel na vás čeká v Eight Plates v Balmoře a žádá doprovod do Halfway Tavern v Pelagiadu. Až dorazíte do cíle, zeptejte se ho na Intermerel´s notes a Intermerel vám z vděčnosti sám kopii poznámek dá. Opět odměnu od Ranis nečekejte.
Necromancer v Maar Ganu
Ranis Athrys je přesvědčena, že Tashpi Ashibael v Maar Ganu praktikuje nekromancii a žádá jeho smrt. Jeďte tedy broukobusem do Ald´ruhnu a pak do Maar Ganu. Když se Tashpiho zeptáte jestli je nekromancer, bude překvapený, než mu povíte že si to myslí Ranis Athrys. Tashpi se totiž odmítl přidat k Mages Guild a Ranis se mu chce za to pomstít. Tashpi je naopak místní léčitel, což vám potvrdí všichni ve městě. Požádá vás ať ho necháte na pokoji a on vám slíbí že co nejdříve z Maar Ganu odjede, Ranis pak řekněte že je mrtev. Bohužel jediná druhá možnost je Tashpiho opravdu zabít. Ranis vás za to odmění dvěma svitky Scroll of Elemental Burst:Fire a dvěma svitky Scroll of The Fourth Barrier, "abyste se rychle vypořádali s dalšími nekromancery které potkáte".
Telvannský špión
Ranis Athrys má strach že Mages Guild byla infiltrována Telvanským špionem. Pošle vás tedy promluvit si s veliteli Mages Guild v Sadrith Moře, Ald´ruhnu a Vivecu. K přesunu použijte místní teleportovače. Edwinna Elbert v Ald´ruhnu nemá o špiónech ani ponětí. Skink-in-Tree's-Shade v Sadrith Moře však něco tuší a pošle vás do Vivecu, kde se dělají klíčová rozhodnutí v politice Mages Guild. Treboniu Artorius ve Vivecu existenci špionů popírá, prý na to dává pozor jeho poradce Tiram Gadar. Když budete pořád otravovat, Trebonius vám dá Tiramův pověřovací list (Tiram's credentials), který je jen směšnou napodobeninou, jméno Ocata je totiž napsáno špatně. Vraťte se a Ranis vás obdaruje dvěma svitky Scroll of Summon Golden Saint a daedrickou dýkou Soul Drinker. Pokud jste nechali naživu Intermerela a Tashpi Ashibaela, můžete se za ně pomstít a říci Treboniovi že špión je Ranis Athrys a necháte ji tak vyhodit z Mages Guild.
Soul Drinker
Typ: Krátká, jednoruční
Sek: 8 - 12
Rozpárání: 8 - 12
Výpad: 8 - 12
Rychlost: 2.50
Dosah: 1.00
Kondice: 700/700
Váha: 9.00
Cena: 11000
Seslání při útoku
Uvěznění duše na 30 sec
Náplň: 30/30
Jedno seslání stojí 3 body
Tento úkol vám nikdo nezadá, takže ho nemusíte plnit, ale můžete si přijít zdarma k jednomu kouzlu. Zajděte k Sharn Gra-Muzgobovi v Mages Guild v Balmoře. Poblíž něj pod poličkou jsou dvě truhly. Odemkněte tu vpravo (lock level 25) a ukradněte z ní knihu Legions of The Dead. Přečtěte ji a zjistíte že to je Sharn Gra-Muzgobova osobní kopie. Zeptejte se ho na nekromancery a ukažte mu knihu. Přizná že je nekromancer a naučí vás zdarma buď kouzlo Summon Ancestral Ghost nebo Summon Skeletal Minion.
Vzácná trpasličí kniha
Lokace: Ald´Ruhn
Edwinna Elbert shání kopii vzácné trpasličí knihy Chronicles of Nchuleft. Nikdo v Mages Guild ji nevlastní a tak vám dá 250 zlatých abyste ji někde koupili. Místní prodejci knih vás pošlou do Vivecu, kde ji má Jobasha v Jobasha's Rare Books ve Foreign Quarter Lower Waistworks (světle zelená kniha).Jako odměna vám zůstane zbytek peněz po koupi knihy.
Lektvar Detect Creatures
Edwinna Elbert si stěžuje že se nemůže dočkat lektvaru Detect Creatures Potion, který ji slíbil Skink-in-Tree's-Shade v Sadrith Moře. Teleportujte se tam, seberte lektvar od Skinka a vraťte se. Dostanete za to Exclusive Potion of Shadow.
Edwinna chce další knihu, Chimarvamidium, šestý díl Morabar Sulových Starých pověstí Trpasličích (Ancient Tales of the Dwemer). Sirinlowe v Mages Guild ve Vivecu má jednu kopii a Edwinna po vás chce abyste si ji nenápadně "vypůjčili". Varuje vás že když vás při tom chytí, vyloučí vás z Guildy a dá vám svitky na otvírání. Sirinlowe má knihu v zamčené truhle (lock level 30) ve své komoře. Zavřete za sebou dveře, otevřete truhlu a vemte si knihu. Se Sirinlowe o ní nemluvte, pokud ji máte u sebe!!!
Huleenin domek
Edwinna cítí nějakou magickou poruchu v Huleenině domku v Maar Ganu a chce abyste to prozkoumali. Zajeďte tam broukobusem a poptejte se na Huleenin domek (Huleen´s Hut). Dozvíte se že je na východní straně města za zdí. Uvnitř najdete jednoho Scampa, zabijte ho a sejděte dolů po schodech. Za zamčenými dveřmi najdete vysvlečeného Listiena Bierlese, Který Scampa vyvolal a ztratil nad ním kontrolu. Po návratu dostanete dva svitky Scroll of the Fifth Barrier.
Vraťte Chimarvamidium
Edwinna dokončila studium Chimarvamidia. Kniha je pro ni naprosto nepoužitelná a žádá vás proto o její vrácení tam, kde jste ji před nedávnem vzali. Můžete ji také vrátit přímo Sirinlowe, chcete-li mít čisté svědomí. Po návratu dostanete dva amulety: Amulet of Divine Intervention a Amulet of Almsivi Intervention.
Trpasličí trubka
Edwinna chce prozkoumat trpasličí trubku a pošle vás pro ni až do Arkngthunch-Sturdumz. Ruiny jsou severozápadně od Gnisis ale můžete také jet broukobusem do Ald Velothi a pak jít podle pobřeží na západ. Jednodušší ale je teleportovat se do Balmory a pro trubku dojít do Arkngthandu nad Moonmoth Legion Fort, neboť je většinou aspoň jedna v každých trpasličích ruinách.
Zpráva o vykopávkách
Edwinna vás prosí o návštěvu kolegy Senilia Cadiusa v trpasličích ruinách Nchuleftinght, protože jeho poslední zpráva o průběhu zdejších vykopávek se zpozdila. Ruiny jsou severovýchodně od Suranu. Senilias a jeho dcera jsou v místnosti hned vpravo u vchodu. Řeknou vám že jejich průzkumník Anes Vendu se ztratil i se zprávou, kterou měl u sebe. J
Obrázek | Název | Popis | Účinky |
![]() |
Luminous Russula |
Nízká smradlavá mochomůrka s hnědým kloboukem | Dýchání pod vodou Vysává Únavu Otrava |
![]() |
Violet Coprinus | Má dlouhou nohu a v noci namodrale září | Chůze po vodě Vysává Únavu Otrava |
![]() |
Bungler´s Bane | Roste na stromech a občas i jinde. Vypadá to jako když má strom hnědé schůdky | Vysává Rychlost Vysává Odolnost Odčarování Vysává Sílu |
![]() |
Hypha Facia | Vypadá jako Bungler´s Bane, ale nemá navrchu žádnou kresbu | Vysává Štěstí Vysává Obratnost Vysává Únavu Odhaluje Očarování |
Ajiriny květiny

Zatěžuje
Vysává Štěstí
Obnovuje Sílu

Přidává Manu
Vysává Štěstí
Obnovuje Osobnost

Ledový štít
Léčí běžná onemocnění
Léčí paralýzu

Odlehčuje
Vysává Rychlost
Vysává Osobnost
Ajiriny ukradené zprávy
Magnusova hůl
- vyžadovaná hodnost: Magician+
Ajira vám poví kde získat jeden artefakt, Staff of Magnus. Hůl je v jeskyni Assu, která leží na svazích Mount Kand severozápadně od Molag Maru. Nejrychlejší je to broukobusem do Suranu a pak do Molag Maru, pěšky k jeskyni na Mount Kand a pak severozápadně. V Assu je dost daedrických příšer a dva kouzelníci. Hůl má Ddreveni Hlaren.
Typ: Tupé, obouruční
Sek: 5 - 15
Rozpárání: 1 - 10
Výpad: 5 - 15
Rychlost: 1.75
Zranění: 26.25
Dosah: 1.8
Kondice: 4000 / 4000
Váha: 10.0
Cena: 210,000
Seslání při použití
Absorpce kouzel 25 až 50 bodů na 60 sec
Obnova zdraví 1 bod po 60 sec
Náplň: 5700 / 5700
Jedno seslání stojí 524 bodů
- vyžadovaná hodnost Warlock+
Protože Ajira nemá jednu svou kolegyni příliš v lásce, poví vám o jejím prstenu. Prsten vlastní Vindamea Drethan v Ashirbadonu, jeskyni na východním pobřeží malého ostrova, východně od Daedrických ruin Bal Fell. Ruiny naleznete na ostrově východně od Temple ve Vivecu. Jeskyně je obydlena Daedrickými příšerami a Vindamea rozhodně také není milá paní.
Váha: 0.1
Cena: 22000
Seslání při použití
Reflexe 10 až 20% na 30 sec
Zvýšení rychlosti 10 až 20 bodů na 30 sec
Náplň: 1240 / 1240
Jedno seslání stojí 114 bodů
- vyžadovaná hodnost Journeyman+
Tohle je první úkol, který dostanete od Ranis Athrys. Požádá vás, abyste přesvědčili Telvanského kouzelníka Llarera Berelotha v Sulipundu, aby se přidal k Mages Guild. Když ho nepřesvědčíte, máte ho zabít. Ranis vám na mapě vyznačí pevnost Marandas, Sulipund je od ní severně. Stačí se vydat pěšky z Balmory do Molag Maru a nemůžete to minout - půjdete totiž okolo. Llarera podplaťte nebo obdivujte(admire) tak dlouho, až bude "teploměr" oblíbenosti nad 70, pak vaši nabídku akceptuje.
Nezaplacené poplatky
- vyžadovaná hodnost Journeyman+
Tento úkol dostanete zároveň s předešlým, neboť jdou splnit oba najednou. Ranis chce přinést poplatky, jež Manwe v Punabi neplatí již několik let. Pokud nezaplatí, máte ji zabít a o peníze obrat. Punabi je jeskyně severně od Marandasu, narazíte na ni ještě než dojdete k Sulipundu ( viz předchozí úkol). Manwe je hned u vchodu a rovnou vám řekne že už v Mages Guild není a ať si to zaplatíte sami. Protože jde ale o dost peněz (2000), tak ji buď zabijte, nebo podplácejte a obdivujte (admire) až bude vaše oblíbenost u ní nad 70. Seberte peníze a vraťte se ke vchodu, v jeskyni jsou daedrické příšery, takže nechoďte dál dovnitř pokud nejste dost silní. Po splnění obou úkolů dostanete od Ranis Athrys polovinu peněz, které jste získali od Manwe.
Nepovolený trénink
Doprovod Intermerela
Necromancer v Maar Ganu
Telvannský špión
Typ: Krátká, jednoruční
Sek: 8 - 12
Rozpárání: 8 - 12
Výpad: 8 - 12
Rychlost: 2.50
Dosah: 1.00
Kondice: 700/700
Váha: 9.00
Cena: 11000
Seslání při útoku
Uvěznění duše na 30 sec
Náplň: 30/30
Jedno seslání stojí 3 body
Vzácná trpasličí kniha
Lokace: Ald´Ruhn
Lektvar Detect Creatures
Huleenin domek
Vraťte Chimarvamidium
Trpasličí trubka
Zpráva o vykopávkách