Ajiriny Mochomůrky

Lokace: Balmora

 

Tento úkol dostanete od Ajiry hned jak se přihlásíte do Mages Guild v Balmoře. Protože se Ajira chce stát Journeymanem, musí studovat místní houby. Chce jeden vzorek od Luminous Russula, Violet Coprinus, Bungler's Bane, a Hypha Facia. Všechny rostou na Bitter Coast západně od Balmory. Nejlepší je houby nasbírat už na začátku hry v okolí Seyda Neen, jinak přejděte hory nad Temple v Balmoře, seberte vzorky a stejnou cestou se vraťte zpět. Dostanete 4x Cheap Restore Health Potion.

Obrázek Název Popis Účinky

 Luminous Russula

Nízká smradlavá mochomůrka s hnědým kloboukem Dýchání pod vodou
Vysává Únavu 
Otrava
Violet Coprinus Má dlouhou nohu a v noci namodrale září Chůze po vodě
Vysává Únavu 
Otrava
Bungler´s Bane Roste na stromech a občas i jinde. Vypadá to jako když má strom hnědé schůdky  Vysává Rychlost
Vysává Odolnost
Odčarování
Vysává Sílu
Hypha Facia Vypadá jako Bungler´s Bane, ale nemá navrchu žádnou kresbu  Vysává Štěstí
Vysává Obratnost
Vysává Únavu
Odhaluje Očarování

Ajirina sázka s Galbedirou

Ajira se vsadila s Galbedirou, kdo bude dřív Journeyman. Chce vyhrát a proto musíte Galbediře podstrčit falešný Soul gem. Až Galbedira půjde dolů, vyměňte pravý Soul gem v jejím stolku za falešný. Můžete toho také využít k ukradení všech gemů které jsou na stolku, ale pak už ji nemůžete žádný gem s duší prodat, ani si nechat nic očarovat (Enchant). Bude totiž všechny gemy považovat za svoje a všichni v Mages Guild kromě ní na vás zaútočí. Nepříjemný bug.



Ajiriny květiny

Podobný úkol jako ten první. Ajira chce jeden vzorek od následujících květin: Gold Kanet, Stoneflower Petals, Willow Anther a Heather. Naleznete je na severním pobřeží jezera Amaya, východně od Balmory. Vydejte se k Fort Moonmoth, za ní na jih, hned na východ a pak stále východním směrem podél severního břehu jezera. Než dorazíte k Fields of Kummu, měli byste mít všechny vzorky.

Obrázek Název Popis Účinky
 Gold Kanet Roste mezi kameny a má žluté květy a temně zelené trnité listy Vysává život
Zatěžuje
Vysává Štěstí
Obnovuje Sílu 
Stoneflower Petals Temně modré zvonky, jejich stopky rostou přímo ze země. Listy jsou složené okolo stonku  Obnovuje Sílu
Přidává Manu
Vysává Štěstí
Obnovuje Osobnost
Willow Anther Květy má nafialovělé a velké, listy jsou dlouhé a tenké Vysává Osobnost
Ledový štít
Léčí běžná onemocnění
Léčí paralýzu
Heather Má jehličí jako stromy v Skyrimu a High Rocku, ale roste u země a má růžové květy  Obnovuje Osobnost
Odlehčuje
Vysává Rychlost
Vysává Osobnost

Ajirina keramická mísa

Ajira po vás chce přinést keramickou mísu od Ra´Virra, obchodníka který má krám hned vedle Mages Guild. Až vyjdete  z Mages Guild, dejte se do dveří hned vlevo a kupte Ceramic Bowl za 2 penízky. Jste-li dobří zloději, můžete ji také ukrást Ranis Athrys ze stolku hned vedle vchodu do Mages Guild. Tento úkol nedostanete, když po předchozím Ajirině úkole splníte nějaký jiný.



Ajiriny ukradené zprávy

Ajira musí najít ztracené zprávy které napsala o účincích místních hub a rostlin. Řekne vám že je sebrala Galbedira, ale neodešla z Mages Guild, takže zprávy musí být někde tady. S Galbedirou ani nemluvte, pokud se vaše oblíbenost u ní ("teploměr" v  kecacím menu) nepohybuje nad 70. První zpráva je pod skříní u postelí v dolní místnosti, druhá mezi proutěnými koši v prostředním patře. Za odměnu dostanete Exlusive potion of Fire Shield, Frost Shield a Lightning Shield.



Magnusova hůl

- vyžadovaná hodnost: Magician+
Ajira vám poví kde získat jeden artefakt, Staff of Magnus. Hůl je v jeskyni Assu, která leží na svazích Mount Kand severozápadně od Molag Maru. Nejrychlejší je to broukobusem do Suranu a pak do Molag Maru, pěšky k jeskyni na Mount Kand a pak severozápadně. V Assu je dost daedrických příšer a dva kouzelníci. Hůl má Ddreveni Hlaren.

Staff of Magnus
Typ: Tupé, obouruční
Sek: 5 - 15
Rozpárání: 1 - 10
Výpad: 5 - 15
Rychlost: 1.75
Zranění: 26.25
Dosah: 1.8
Kondice: 4000 / 4000
Váha: 10.0
Cena: 210,000
Seslání při použití
Absorpce kouzel 25 až 50 bodů na 60 sec
Obnova zdraví 1 bod po 60 sec
Náplň: 5700 / 5700
Jedno seslání stojí 524 bodů

Prsten Warlocka

 - 
vyžadovaná hodnost Warlock+
Protože Ajira nemá jednu svou kolegyni příliš v lásce, poví vám o jejím prstenu. Prsten vlastní Vindamea Drethan v Ashirbadonu, jeskyni na východním pobřeží malého ostrova, východně od Daedrických ruin Bal Fell. Ruiny naleznete na ostrově východně od Temple ve Vivecu. Jeskyně je obydlena Daedrickými příšerami a Vindamea rozhodně také není milá paní.

 Prsten Warlocka
Váha: 0.1
Cena: 22000
Seslání při použití
Reflexe 10 až 20% na 30 sec
 Zvýšení rychlosti 10 až 20 bodů na 30 sec
Náplň: 1240 / 1240
Jedno seslání stojí 114 bodů
 

Naverbování

 - 
vyžadovaná hodnost Journeyman+
Tohle je první úkol, který dostanete od Ranis Athrys. Požádá vás, abyste přesvědčili Telvanského kouzelníka  Llarera Berelotha  v Sulipundu, aby se přidal k Mages Guild. Když ho nepřesvědčíte, máte ho zabít. Ranis vám na mapě vyznačí pevnost Marandas, Sulipund je od ní severně. Stačí se vydat pěšky z Balmory do Molag Maru a nemůžete to minout - půjdete totiž okolo. Llarera podplaťte nebo obdivujte(admire)  tak dlouho, až bude "teploměr" oblíbenosti nad 70, pak vaši nabídku akceptuje.



Nezaplacené poplatky

vyžadovaná hodnost Journeyman+
Tento úkol dostanete zároveň s předešlým, neboť jdou splnit oba najednou. Ranis chce přinést poplatky, jež Manwe v Punabi neplatí již několik let. Pokud nezaplatí, máte ji zabít a o peníze obrat. Punabi je jeskyně severně od Marandasu, narazíte na ni ještě než dojdete k Sulipundu ( viz předchozí úkol). Manwe je hned u vchodu a rovnou vám řekne že už v Mages Guild není a ať si to zaplatíte sami. Protože jde ale o dost peněz (2000), tak ji buď zabijte, nebo podplácejte a obdivujte (admire) až bude vaše oblíbenost u ní nad 70. Seberte peníze a vraťte se ke vchodu, v jeskyni jsou daedrické příšery, takže nechoďte dál dovnitř pokud nejste dost silní. Po splnění obou úkolů dostanete od Ranis Athrys polovinu peněz, které jste získali od Manwe.



Nepovolený trénink

Ranis vám dá za úkol přesvědčit jednoho Argonce v South Wall Cornerclubu, aby přestal nabízet trénink v magické škole Restoration. V Cornerclubu sejděte dolů po schodech, a protože jediný Argonec zde je Only-He-Stands-There, promluvte s ním. Nabídne vám že když řeknete Ranis Athrys že přestal, bude trénovat jen vás. Můžete ho také vyprovokovat posměšky (taunt) a zabít, nebo, má-li vás dost v oblibě (okolo 60), přestane s tréninkem  úplně. Odměnu nečekejte.



Doprovod Intermerela

Dostanete pověření doprovodit Vznešeného Elfa Intermerela z Balmory do Pelagiadu. Ranis Athrys chce abyste získali jeho poznámky (Intermerel´s notes), na tom jestli do Pelagiadu dorazí nebo ne mu nezáleží. Intermerel na vás čeká v Eight Plates v Balmoře a žádá doprovod do Halfway Tavern v Pelagiadu. Až dorazíte do cíle, zeptejte se ho na Intermerel´s notes a Intermerel vám z vděčnosti sám kopii poznámek dá. Opět odměnu od Ranis nečekejte.



Necromancer v Maar Ganu

Ranis Athrys je přesvědčena, že Tashpi Ashibael v Maar Ganu praktikuje nekromancii a žádá jeho smrt. Jeďte tedy broukobusem do Ald´ruhnu a pak do Maar Ganu. Když se Tashpiho zeptáte jestli je nekromancer, bude překvapený, než mu povíte že si to myslí Ranis Athrys. Tashpi se totiž odmítl přidat k Mages Guild a Ranis se mu chce za to pomstít. Tashpi je naopak místní léčitel, což vám potvrdí všichni ve městě. Požádá vás ať ho necháte  na pokoji a on vám slíbí že co nejdříve z Maar Ganu odjede, Ranis pak řekněte že je mrtev. Bohužel jediná druhá možnost je Tashpiho opravdu zabít. Ranis vás za to odmění dvěma svitky Scroll of Elemental Burst:Fire a dvěma svitky Scroll of The Fourth Barrier, "abyste se rychle vypořádali s dalšími nekromancery které potkáte".



Telvannský špión

Ranis Athrys má strach že Mages Guild byla infiltrována Telvanským špionem. Pošle vás tedy promluvit si s veliteli Mages Guild v Sadrith Moře, Ald´ruhnu a Vivecu. K přesunu použijte místní teleportovače. Edwinna Elbert v Ald´ruhnu nemá o špiónech ani ponětí. Skink-in-Tree's-Shade v Sadrith Moře však něco tuší a pošle vás do Vivecu, kde se dělají klíčová rozhodnutí v politice Mages Guild. Treboniu Artorius ve Vivecu existenci špionů popírá, prý na to dává pozor jeho poradce Tiram Gadar. Když budete pořád otravovat, Trebonius vám dá  Tiramův pověřovací list (Tiram's credentials), který je jen směšnou napodobeninou, jméno Ocata je totiž napsáno špatně. Vraťte se a Ranis vás obdaruje dvěma svitky Scroll of Summon Golden Saint a daedrickou dýkou Soul Drinker. Pokud jste nechali naživu Intermerela a Tashpi Ashibaela, můžete se za ně pomstít a říci Treboniovi že špión je Ranis Athrys a necháte ji tak vyhodit z Mages Guild.

Soul Drinker
Typ: Krátká, jednoruční
Sek: 8 - 12
Rozpárání: 8 - 12
Výpad: 8 - 12
Rychlost: 2.50
Dosah: 1.00
Kondice: 700/700
Váha: 9.00
Cena: 11000
 Seslání při útoku
Uvěznění duše na 30 sec
Náplň: 30/30
Jedno seslání stojí 3 body

Nečekané odhalení

Tento úkol vám nikdo nezadá, takže ho nemusíte plnit, ale můžete si přijít zdarma k jednomu kouzlu. Zajděte k Sharn Gra-Muzgobovi v Mages Guild v Balmoře. Poblíž něj pod poličkou jsou dvě truhly. Odemkněte tu vpravo (lock level 25) a ukradněte z ní knihu Legions of The Dead. Přečtěte ji a zjistíte že to je Sharn Gra-Muzgobova osobní kopie. Zeptejte se ho na nekromancery a ukažte mu knihu. Přizná že je nekromancer a naučí vás zdarma buď kouzlo Summon Ancestral Ghost nebo Summon Skeletal Minion.



Vzácná trpasličí kniha

Lokace: Ald´Ruhn

Edwinna Elbert shání kopii vzácné trpasličí knihy Chronicles of Nchuleft. Nikdo v Mages Guild ji nevlastní a tak vám dá 250 zlatých abyste ji někde koupili. Místní prodejci knih vás pošlou do Vivecu, kde ji má Jobasha v  Jobasha's Rare Books ve  Foreign Quarter Lower Waistworks (světle zelená kniha).Jako odměna vám zůstane zbytek peněz po koupi knihy.



Lektvar Detect Creatures

Edwinna Elbert si stěžuje že se nemůže dočkat lektvaru Detect Creatures Potion, který ji slíbil Skink-in-Tree's-Shade v Sadrith Moře. Teleportujte se tam, seberte lektvar od Skinka a vraťte se. Dostanete za to Exclusive Potion of Shadow.

"Výpůjčka" Chimarvamidia

Edwinna chce další knihu, Chimarvamidium, šestý díl Morabar Sulových  Starých pověstí Trpasličích (Ancient Tales of the Dwemer). Sirinlowe v Mages Guild ve Vivecu má jednu kopii a Edwinna po vás chce abyste si ji nenápadně "vypůjčili". Varuje vás že když vás při tom chytí, vyloučí vás z Guildy a dá vám svitky na otvírání. Sirinlowe má knihu v zamčené truhle (lock level 30) ve své komoře. Zavřete za sebou dveře, otevřete truhlu a vemte si knihu. Se Sirinlowe o ní nemluvte, pokud ji máte u sebe!!!



Huleenin domek

Edwinna cítí nějakou magickou poruchu v Huleenině domku v Maar Ganu a chce abyste to prozkoumali. Zajeďte tam broukobusem a poptejte se na Huleenin domek (Huleen´s Hut). Dozvíte se že je na východní straně města za zdí. Uvnitř najdete jednoho Scampa, zabijte ho a sejděte dolů po schodech. Za zamčenými dveřmi najdete vysvlečeného Listiena Bierlese, Který Scampa vyvolal a ztratil nad ním kontrolu. Po návratu dostanete dva svitky Scroll of the Fifth Barrier.



Vraťte Chimarvamidium

Edwinna dokončila studium Chimarvamidia. Kniha je pro ni naprosto nepoužitelná a žádá vás proto o její vrácení tam, kde jste ji před nedávnem vzali. Můžete ji také vrátit přímo Sirinlowe, chcete-li mít čisté svědomí. Po návratu dostanete dva amulety: Amulet of Divine Intervention a Amulet of Almsivi Intervention.



Trpasličí trubka

Edwinna chce prozkoumat trpasličí trubku a pošle vás pro ni až do Arkngthunch-Sturdumz. Ruiny jsou severozápadně od Gnisis ale můžete také jet broukobusem do Ald Velothi a pak jít podle pobřeží na západ. Jednodušší ale je teleportovat se do Balmory a pro trubku dojít do Arkngthandu nad Moonmoth Legion Fort, neboť je většinou aspoň jedna v každých trpasličích ruinách.



Zpráva o vykopávkách

Edwinna vás prosí o návštěvu kolegy Senilia Cadiusa v trpasličích ruinách Nchuleftinght, protože jeho poslední zpráva o průběhu zdejších vykopávek se zpozdila. Ruiny jsou severovýchodně od Suranu. Senilias a jeho dcera jsou v místnosti hned vpravo u vchodu. Řeknou vám že jejich průzkumník Anes Vendu se ztratil i se zprávou, kterou měl u sebe. J